Asiakaspalaute, bannerikuva

Asiakaspalaute

Asiakaspalaute

Anna palautetta

Asiakaspalautejärjestelmä uudistuu Pohjois-Savon hyvinvointialueella ja 1.1.2025 alkaen käytössä on väliaikainen palautelomake.

Kun annat palautetta, saamme tärkeää tietoa siitä, miten onnistuimme ja missä asioissa meillä on parantamisen varaa. Käsittelemme palautteita säännöllisesti ja kehitämme toimintaamme niiden pohjalta. 

Löydät sivulta myös tietoa vaaratapahtumailmoituksen, muistutuksen, kantelun ja tietosuoja- ja tietoturvailmoituksen tekemisestä.

Lomakkeella voit jättää nimettömänä kiitoksen, kehittämisehdotuksen tai moitteen hyvinvointialueen toiminnasta, palveluista, yhteistyöstä tai muusta aiheesta. Keräämme palautteet raportointipalveluun, eikä niitä voi yhdistää palautetta antaneeseen henkilöön.

Palautelomakkeen kautta ei käsitellä asiakas- ja potilastietoja, ajanvarauksia tai käyntiajan peruutuksia. Palveluihin ja hoitoon liittyvät tiedustelut ja yksityiskohtaiset palautteet tulee osoittaa suoraan asianomaiseen yksikköön.

Ethän kirjaa palautelomakkeelle yhteystietojasi, henkilötunnustasi tai muuta arkaluonteista tietoa.
Kiitos palautteestasi!

 

Lisätiedot, asiakaspalaute

Lue lisää

Potilas- ja sosiaaliasiavastaavilta saat ohjeita ja neuvoja terveyden- ja sosiaalihuollon potilaan ja asiakkaan oikeuksiin ja asemaan liittyvistä asioista.